Förarpresentationer

Vilka är vi? Vilka är ni?
MagnusVallström
Ligapappa

Re: Förarpresentationer

Inlägg av MagnusVallström » 13 dec 2018, 16:54

Fredrik Karlsson4 skrev:
13 dec 2018, 12:06
Har ännu inte fått min ansökan till ligan i iRacing besvarad men hoppas jag är välkommen.
Välkommen! Säsong 3 tog just slut. Vi kommer acceptera folk in i ligan på iracing (som endast används som hjälpmedel för att hosta sessions) då sign-ups för nästa säsong är öppen! :)

mr_rognilsson

Inlägg av mr_rognilsson » 10 sep 2019, 14:34

Slänger väl in en presentation jag med.

Robin Nilsson
26 år
Motala.

Jobbat med motorsport aktivt sedan 2013 via STCC, RallyX Nordic diverse folkrace och annat i alla möjliga former. Jobbar heltid som reservdelssäljare och på helgerna kommenterar jag motorsport i Viasat Motor.

Kört simracing sedan 2013-2014 mer eller mindre aktivt och har nu fått ett litet återfall med iRacing.

Användarvisningsbild
bigPapaBeard
Kontakt:

Inlägg av bigPapaBeard » 12 sep 2019, 17:51

Helloj!

Jocke Sjöö
31 år från Linköping

Alltid varit motorsport intresserad och gillat allt som låter och luktar gött! Främst haft en förkärlek för drifting, vilket jag lyckades börja med efter många års byggande av min första tävlingsbil. Körde SM i några år, tills livet kom ifatt en och man satt med 2 barn o hund :P

Idag är det mest SIM-racing som gäller, men även lite rally, drifting och trucking finns i min spellista! Mitt första år i SiL och tycker det är riktigt kul att mäta sig med svenska iRacing förare! Måste säga att vi (ni) svenskar är sjukt jäkla snabba! :D

Bild

Skriv svar